Wednesday, December 22, 2010

Meh dekat sikit nak tunjuk something...

tiga botol Starbucks Frappuccino...


dan apekah kaitan gamba diatas dengan perkara-perkara yang aku nak gitau ni??
sila lihat dengan teliti isi kandungan dalam botol2 tersebut..iye..dlm botol...tiada lagi Frapppuccino yg lazat ye sbb telah selamat aku hadamkan..

isi kandung dalam botol2 tue ade duit syilling yee..maka..dengan secara tak langsung nyee..

INILAH TABUNG AKU...

hahahaa...kecohkan..

nilah yang aku dok gembar-gemburkan aritu..takde la spesel pun...hehe..paling spesel pun ialah korang dapat minum frappuccino sebelum menabung...tapi tuk kali pertama je la...hehe...tuk yang berikutnya...tunggu la tabung tu penuh...pastu pegi la beli frappuccino lagi...hahhaa

kenapa ade 3 jenis..sbb yang paling kiri tue aku letak syilling 25fils, yang tengah 50fils dan yang kanan syilling 1dirham..jadi...itu jelah dari aku..nanti kalo da penuh...aku amik gambo lagi..tunjuk kat korang...entah berapa lah limit tuk tabung2 aku nie kan...cukup ke kalo nk wat majlis kawin?? hahaha...pikir2 kan...dan selamat memilih tabung...

Bubye!!!

No comments: