Tuesday, September 13, 2011

Kalaulah si comot tahu...

Kalaulah si comot tahu betapa aku merindui dirinya...

Setiap kali si comot kata dirinya comot..aku kata si comot cantik..

Setiap kali si comot kata ingin berhias..aku kata tak perlu..

Setiap kali si comot kata badan makin naik..aku kata makin gebu..

Setiap kali si comot kata makan banyak sangat..aku kata aku suka..

Setiap kali si comot tidak sihat..aku menyesal tak belajar jadi doktor..

Setiap kali si comot berkata isu kewangan..aku malu mengenangkan betapa borosnya aku..

Setiap kali si comot berkata isu yang aku tak faham..aku menyesal tidak ambil tahu hal semasa..

Setiap kali si comot berkata soal agama..aku malu kerana jahilnya aku..

Setiap kali si comot kesusahan..aku tunduk kerana tiada disisinya..

Aku sayang si comot..tapi aku selalu buat si comot menitis air mata..

Aku sayang si comot..tapi aku pernah tipu si comot..

Aku sayang si comot..tapi aku tak pernah nak hargai dia..

Kalaulah si comot tahu betapa aku merindui dirinya...








Jixi

1 comment:

Anonymous said...

sweet!!
bertuahnya c comot..