Saturday, June 19, 2010

Gadget dan teknologi

huhu...

seperti yg da diketahui...Apple akan kuar I Phone 4...perghh...makin power...semua penggila gadget x sabar nk explore mende nie...aku ase kat US ngan UK sume da buat pre-order...tuk tmpt2 len mcm aku nie kene la b'sabar skit...huhu...price yg d'tawarkn dlm website buat aku ase nk sgt beli mende ala nie...hehe...tp...pikir2 balik nk watpe...aku da ade smartphone yg upgrade nyer xleh nk expect sampai bile...so...selagi N900 aku nie leh upgrade (mksud nyer dari segi application dan software) aku x ase aku nk beli lg satu smartphone ^__^

tp bukan I Phone 4 jer yg buat aku jadi gila...Nokia N8 pun wat aku xcited gak...huhu...aku tgk forum2...sume da mula nk compare I Phone 4 ngan N8...tp...pada aku xleh nk compare sangat skang nie...sbb 2 2 guna OS yg berbeza..lgpun Nokia x tunjuk kat public lg N8 nie..stakat baru announced jer...so..pada aku..aku x leh nk ckp mane satu yg better...kalo dari segi hardware...2 2 nie ade kelebihan dan kekurangan...biasa lar...xde mende yg perfect ^___^


kat sini ade link...korg leh compare sndiri mane satu best...


korang nilai la sndiri yer....





p/s aku tetap suke N900 aku...hehehe....





Jixi