Monday, June 21, 2010

Yogurt....

yogurt???? aku bila sebut jer yogurt nie...ape yg ade dlm pale otak aku... MASAM!!!!!!


huhu...mmg x lar tuk aku minum or makan yogurt nie...

but..at last...mendapat inspirasi dari buah ati aku yg jauh dari pandangan mata tapi dekat di hati...
aku pun membeli la satu botol minuman yogurt 500ml rasberry flavor kat LULU...nie antara hypermarket yg femes k kat sini..umpama Giant kat Malaysia tu :)

ape lagi...blk umah...pekene 1st short.....
yarkssssss.....aku ase nk muntah blk :p
ngadu beb kat buah ati...hahaha :p

tapi of course la buah ati support kan...tu yg makin sayang tu :)
sedar2 jer....minuman yogurt aku da nk abis...InsyaAllah...aku abiskan before expired lar...hahaha :p


ini lah yogurt pertama saya :)







Jixi

2 comments:

Annabelle said...

tak penah pon paksa kamu minum.. org suh try jee...

mmg buruk sgt ke rasa dia? haha.. sedap kot..

Mejar Cikaiz said...

try la tue :)
skang ase ok da :)
sangat sedap :)