Monday, June 21, 2010

Jai Ho....Jai Ho....

What a day!!!

Isnin lepas..kerana kemaruk rindu kan buah ati tersayang + nak pujuk ati nyer (aku nie x pandai nak memujuk) aku pun search lar kat youtube..nak cari lagu Jai Ho versi inggeris...baru aku taw Pussy Cat Dolls yg nyanyi feat A.R. Rahman...selama nie aku ingat si Beyonce tue yg nyanyi...hahaha...mmg aku truk skit bab entertainment nie :p

da dapat ape yg aku nak..aku pun post la vid clips lagu tue kat dinding fb buah ati aku nie :)

dengan harapan dia x ngajuk da :)

Alhamdulillah :)

Alhamdulillah gak...aku dapat rezeki terpijak kat tanah Dubai nie..sape sangka aku leh menang contest kat radio...tue pun sebab aku hanya complete kat 2 patah perkataan jer...

Jai Ho~ Jai Ho~.... "yeah!!! thats the answer and you win!!!"

hahaha..cam x caye jer...padehal kat Malaysia punya la ssh nk msuk contest kat radio nie..nk call masuk line dorg pun da cukup payah...


so ahad lepas aku pun g la menggolecct ganjaran aku...huhu...

ape yg aku dapat??


Dreamdays.ae Experience card - Red Experience Collection

ape yg ade kat dlm nie..umpama pakej tuk aku experience sndiri anything yg dorg offer dgn price yg aku menang tue..card nie expired 18/05/2011...aku trus msg buah ati...then aku ckp "kene nikah gak oktober nie..abg menang something..leh lar honeymoon kat sini..nnt abg check lagi for the detail" -something like that lar aku msg kat buah ati aku - of course the real msg aku masih simpan ^_~ xleh la full detail kat sini :p

so..after that...aku ngan dia have a very good conversationvfor our future :)

InsyaAllah...aku dan dia hanya mampu merancang..tapi DIA yg menentukan...
aku hanya mampu bermohon agar segala-galanya dipermudahkan untuk kami... ^___^

my reward ^____^


Jixi

3 comments:

Annabelle said...

kat bawah tu yg cam CD tu CD ape? ke gamba CD je?

alaa.. kamu gi la cuti sorang2... panas ah DooBye... Hehe.

Mejar Cikaiz said...

CD tue CD gtaw ape yg dorg offer..
xmaw g suda..kamu gak yg ugi :p

nurna said...

hahah untung ar abg nuar menang CD cepat2 la kawen kitaorg x sabo nk makan nasi myk!