Saturday, July 17, 2010

Bicara Luno Dan Jixi...

Luno dan Jixi berbicara berkenaan "BOS" mereka..

Luno : Wei Jixi...apsal aku tgk bos tu muram jer...

Jixi : Ntah..mane la aku taw...

Luno : ko la nie...wat cite x abis2...tu yg bos marah tue..

Jixi : ape pulak...bos da ckp ngan aku..die suh aku update jer story tue...da ok nnt baru aku hntr kat die..baru die pikir nk publish ke x...nie mesti ko nie la nie...xde publish ape2 words...

Luno : bukan aku xnk publish la...tp idea aku asik x kuar jer...selalu setengah jalan...pastu bila aku nk continue jer...mesti x jadi...bos la...asik pressure jer...camne aku nk dpt idea...

Jixi : laa...camtu lak...weii...apsal aku tgk bos cam xde mood??jgn kite nie terabai da lar...

Luno : ntah lar...aku pun x taw...ko try la tanye bos...mane la taw ngan ko nnt bos bgtau ker...

Jixi : bos nk bgtau?! bertuah la bdn aku nie kalo bos bgtau..ko mcm la xtaw bos tue...da berapa thn ko ikut die...ade die cite??? taw2 je bg topik tuk wat keje..kalo topik hepi tgh hepi la tue..kalo topik sedih...sedih la tue...nie sib baik jer stok kertas ngan pen xde nie...kalo x aku ingt ntah ape2 ntah die suh aku lukis nie...mesti mende2 serabut nyer...

Luno : A'aa ye...iye x iye jugak...kalo x dloo ko kan bahagian penerbitan lukisan...apsal la ko da g bahagian penerbitan cerpen lak nie....bos transfer ko upenyer...

Jixi : nasib bdn lar..kite nie kuli jer...ikut je lar...nnt bos x bg mkn minum lg ssh...

Luno : iyelar...tgk lar camne...aku cari la idea nk bg something word yg leh wat die hepi...yg penting mcm ko ckp lar...jgn bos x bg kite mkn minum sudah lar...



Itu la cerita Luno dan Jixi tentang "Bos" mereka...dorg taw dorg nyer keje x siap lg...tp sbb dorg nie amik berat gak pasal "Bos" dorg...dorg pun bual lar pasal "Bos" dorg nie...kalo "Bos" dorg taw dorg x wat keje...comfirm abis dorg kene bambu ngan "Bos" dorg...


Jixi

^__^

p/s bos x bg lg publish story..but still nk kene right something...sbb tue cite pasal nie..hehehe...
Luno...aku da post something...hehehe :p

No comments: