Saturday, July 3, 2010

Isi hati...

Salah...

iya aku bersalah...

bersalah membuat kamu kecewa...

bersalah membuat kamu berduka...

bersalah membuat kamu menitiskan air mata...


Penjelasan..

tiada kata-kata yang dapat aku ungkapkan..

tingkahku terhadap mu...tanpa secebis niat...

untuk membuat kamu terluka...


Yang pasti...

aku akan selalu ada...disisi kamu...

untuk menceriakan hari-hari mu...

agar senyum dan tawa...

tidak lekang dari kamu...



Masa depan...

aku tidak pasti...

kekecewaan yang akan aku berikan pada kamu...

tapi sungguh...

akan aku jauhkan....

perasaan itu dari kamu...


Sayang...

aku sangat pasti...

kehadiran kamu...

menjadi warna-warna untuk ruang di hati aku...

menjadikan ianya ceria indah berseri...

aku juga mahu begitu...

aku mahu menjadi warna-warna ceria...

di dalam hati kamu...

agar tiada warna-warna kelam...


Untuk kamu...

kamu sedia tahu...

siapa kamu pada aku...




Aku sayang kamu...


Luno

2 comments:

Annabelle said...

T-T

byk sgt...

:(

Annabelle said...

saya tau.. dan kamu tau..

:*