Sunday, July 18, 2010

Moral dan Motivasi...

Adoiiii...

What a task????

Tetiba lak kene bg cerita pasal moral ngan motivasi lak...ape lar "Bos" nie...this week da lar mcm2 yg jadi...ade lak suh bg cerita pasal mende nie...aku sndiri tgh moral down nie...xde motivasi langsung...early in the morning td aku sgt ok walaupun aku dilanda masalah, tapi pada jam 1537 (GMT +1) semua nyer berubah...

aku xleh nk menuduh membabi buta..xleh jugak berprasangka buruk..aku tahu tue semua ujian...InsyaAllah...kalo hati aku ikhlas...ketenangan nie akan kekal ^___^

harap2 aku dpt lar present and share something pasal cerita moral dan motivasi nie nnt...sbb aku skang pun sgt memerlukannya...

nk cite ape pun da x taw...

pasal arnab dan kura-kura suda...

pasal rama-rama pun suda...

pasal daun ngan sungai pun aku da cite...


ermmmmm...mungkin kene cite pasal sang kancil kot...huhuhu....


~~~~~serabut pale otak~~~~



Jixi

No comments: