Tuesday, July 6, 2010

Nombor

Sebut pasal nombor...ape yg terbayang ek???
Infiniti kot..tapi infiniti bukan nombor...huhu...

adakah 1 2 3 4 5 6 7 8 9 0 yg terbayang???

atau adakah RM 999,999,999.99 ???

atau adakah 89kg ???

tak pun markah periksa 20% sama dengan gagal....hahahha

orang selalu tanya..ape nombor kegemaran korang?? kalo aku...nombor kegemaran aku adelah 23579...huhu byk kan :) aku suke no nie sbb nie no2 prime :) cume si 9 jer x...huhu...

dloo...aku pernh knal sorg jer yg tarikh lahir die same ngan no ni...23 may 1979...
tp skang da lost contact :(

aku ni senang nk ingt nombor...abis sume nombor2 yg penting dlm hidup aku..aku ingt...dari bank akaun, no tpon, tarikh lahir, plat kete, no i.c....tp aku sbnar nyer slalu lupe tarikh lahir sndiri...walhal slalu aku ingt a week b4 that :p

lg satu..time ngan kwn2 dan time aku nakal dloo....bile dok try ngayat awek...kwn2 make sure aku ade sekali bile minta nombor tpon..sbb dloo, dak2 pompuan nie akan sebut laju2 pastu sekali je lak tue.....dan aku lar yg jadi storage dorg tuk hafal..and most of the time...aku dpt lar :p
tp tu mase aku tgh nakal la yer :) skang da x...skang aku setia pada yang satu...SATU taw :)

tapi bile sebut pasal nombor...aku sbnar nyer x suke matematik...hahahhaa...cam hampeh kan...keje cam aku nie x suke matematik...hahhaha...tp btul lar...time blajar dloo...smpai kene g revision klas matematik....tapi aku suke kire2 dlm letrik...sbb tu jadi tutor tuk junior mase aku blajar dloo....hahaha...klakar gile....klas matematik aku g revision...klas calculation circuit aku jadi tutor :p

tapi tu lar nombor dlm kehidupan....ssh nk jelaskan...byk sangat yang leh dihuraikan...
ape2 pun...aku harap..korang hepi ngan nombor2 yg hadir dlm hidup korang :)

p/s aku pernah dapt no last mase exam dlm klas..tapi nk wat cane...aku dok klas no 1 :p


Jixi

No comments: