Tuesday, July 13, 2010

Bila Teknologi Menggamit Jiwa..

Akhirnya terlerai sudah...

Apple dengan model terbaru nya I Phone 4...mcm2 komplen yg aku dengar...huhu..teruk2..xde la hebat pun :p

Motorola pun nak coming ngan dorg nyer Droid X..huhu cam gempak gak..nipis jer...tp x taw la power ke idak kan....

Samsung lak muncul ngan I9000 Galaxy S...wat pengguna Samsung..maybe nie la model yg d'tunggu2...tp aku ase ade lemah nyer jgak :p

Nokia lak nak muncul ngan N8...perghh...bapak gempak gak nie :p (promote seh)...tp masih lum taw gak camne performance nyer nnt...

Apa2 pun...aku masih bersyukur ngan N900 aku :)
tetap aku ase yg terbaik :)
sbb aku slalu jer follow blog N900..so ape2 update..comfirm aku taw :) dan N900 slalu update application2 dorg :)


so pada sape2 yg ase nk pilih smartphone selain Iphone pasni...leh la sabar menanti yer...kat sini x byk cite pasal HTC ngan Blackberry sbb aku ase Smartphone dorg cam x mesra user...huhuhu...ikut suka aku la kan....

pilih la dengan bijak!!! ^__^


jixi

No comments: